کاهش قیمت بیلت در هفته ی اخیر
نوشته شده توسط : hamiransteel

برای مشاهده متن خبر اصلی کلیک کنید

گزارش ها و آمار های منتشر از بازار های فولاد و بیلت در هفته ای که گذشت، بیانگر کاهش قیمت ها در این بازار می باشد. نمودار قیمت ها نشان دهنده ی یک روند نزولی در هفته ی اخیر می باشد که می توان با توجه به آن، اعلام کرد که قیمت بیلت در ترکیه و مصر کاهش چشم گیری داشته است. عده از فعالان بازار معتقد هستند که به دلیل رکود بازار قراضه، شاهد نزولی شدن قیمت های بیلت هستند. وضعیت بازار نیز در حال حاضر به گونه است که خریداران به امید کاهش قیمت بیشتر، از خرید کردن منصرف شده اند.

بیلت سی آی اس در ترکیه 510 تا 520 دلار هر تن سی اف آر است و در مصر نیز در 520 تا 530 دلار هر تن سی اف آر شنیده شده است. هفته های قبل قیمت های پیشنهادی بیلت وارداتی 540 تا 545 دلار هر تن سی اف آر بوده است. فعالان بازار معتقدند چون تولید چین کاهش داشته قیمت بیلت وارداتی در این منطقه هم نباید کاهش یابد.

از سوی دیگر شاهد کاهش قیمت بیلت در کشور های دیگری نیز مانند چین هستیم. روند بازار بیلت در جنوب شرقی آسیا بسیار نزولی شده که این امر ناشی از عدم بستن معامله و درخواست خرید می باشد. عده ای نیز منتظر بهبود بازار بعد از اتمام تعطیلات چین هستند که این امر اصلا دور از ذهن نیست.

برای عضویت در کانال تلگرام فولاد حامیران کلیک کنید





:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: