اخبار بازار قراضه در چین و ترکیه
نوشته شده توسط : hamiransteel

اخبار بازار قراضه در چین :

در مدت اخیر همواره شاهد روند افزایشی و رشد میزان صادرات قراضه چین بوده ایم که پیش بینی می شود در ماه اکتبر، شاهد تغییر پیدا کردن این آمار ها باشیم. برخی از کارشناسان بازار دلیل این امر را افزایش میزان خرید کارخانه های چینی بیان کرده اند. البته لازم به ذکر است که به دلیل فرا رسیدن فصل سرما و با هدف کاهش دادن صادرات چین، فعالان و عرضه کنندگان بازار قراضه اقدام به افزایش قیمت در بازار های داخلی کرده اند.

از سویی دیگر، برخی از دولت های محلی در تلاش هستند تا قیمت قراضه صادراتی چین را تا حد چشم گیری کاهش دهند که تا حدودی نیز موفق بوده اند. قیمت ها را حدود 60 دلار کاهش داده اند که طبق اظهارات برخی از کارشناسان، این اقدام به منظور افزایش میزان صادرات قراضه چین صورت گرفته است.

اخبار بازار قراضه در ترکیه :

طبق جدید ترین گزارش های منتشر شده از سوی بازار قراضه ترکیه، وضعیت این بازار کمی بهبود یافته و موجب شده تا فعالیت ها در این بازار بیشتر شود؛ علاوه برآن شاهد حضور پر رنگ عرضه کننده ها نسبت به روز های قبل هستیم. طبق اخرین معامله ای که انجام شد، قراضه سنگین اروپایی در ترکیه را با 301 دلار در هر تن سی اف آر معامله کردند. قراضه خرد شده نیز 306.5 دلار هر تن سی اف آر شنیده شده است. هفته گذشته قراضه 25-75 اروپا 293  دلار هر تن سی اف آر ترکیه بود.

برای مشاهده متن خبر اصلی کلیک کنید

برای عضویت در کانال تلگرام فولاد حامیران کلیک کنید.





:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: