برنامه های اساسی مدیرعامل جدید فولاد آلیاژِی ایران
نوشته شده توسط : hamiransteel

به گزارش حامیران در تحلیل بازار فولاد ؛ در جلسه ی معارفه ی مدیرعامل جدید شرکت فولاد آلیاژی ایران ، یدالله طاهرنژاد رئیس هیأت مدیره بر حرکت رو به جلو برای رسیدن به شرایط مطلوب با ظرفیت های موجود تأکید کرد و در ادامه افزود : شرکت فولاد آلیاژی ایران همواره جزء بنگاه های کم مسئله ی کشور بوده و فعالیت در این شرکت سودآور و جوان ، افتخار ما است.

مدیرعامل پیشین شرکت ، اجرای تفکر سیستمی و راهبردی در سازمان را جزء برنامه های خود در طول دوران خدمت در شرکت دانست و بیان کرد : تفکر سیستمی و راهبردی و توجه به نیروی انسانی ، سه عنصر اصلی برای رسیدن به توسعه یافتگی است. در ادامه مرتضی محمدی ، مدیرعامل جدید شرکت نیز ضمن تشکر از زحمات  قدیریان به بیان  اهداف و برنامه های خود پرداخت.

وی در رابطه با هدف های خود بیان کرد : همفکری ؛ همدلی ؛ همگرایی و همکاری چهار امر مهم و اساسی در تحقق اهداف شرکت است . اگر این موارد وجود نداشته باشد دچار روزمرگی خواهیم شد. برگزاری جلسات روزانه با مدیران ، افزایش تولید ، بهبود وضعیت کارکنان ، تأمین مواد اولیه مورد نیاز تولید و فعالیت هایی از این دست جزء اهداف و برنامه های من است. با همکاری و احترام به یکدیگر می توان در سریع ترین زمان ممکن به این اهداف رسید. تا کنون در شرکت های بسیاری  از جمله ایران خودرو ، گروه بهمن و ایمیـدرو فعالیت کردم  و امیدوارم در مدت خدمت به شرکت فولاد آلیاژی ایران  عملکرد مفیدی از خود به جای گذارم. 

وی در ادامه افزود : فولاد آلیاژی ایران پتانسیل های خوبی از لحاظ نیروی انسانی و سیستم وصنعت دارد اما باید در ابتدا با توسعه ی مدیریت ، کارکنان را در رسیدن به رشد یاری کند. با رواج مدیریت تفکر می توانیم در برنامه ی پنج ساله خود را به کلاس جهانی برسانیم . بهترین مدیر کسی است که بتواند جانشینی بهتر از خود را پرورش دهد و این معنای واقعی رشد است.

برای عضویت در کانال تلگرام فولاد حامیران کلیک کنید





:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: