اخبار جدید از بازار بیلت
نوشته شده توسط : hamiransteel

به دلیل سه عامل مهم از جمله: رونق تقاضا و افزایش قیمت مقاطع و محدودیت عرضه ، یک موقعیت مناسبی برای صادر کننده های بیلت سی آی اس به وجود آمده است. همچنین در حال حاضر قیمت بیلت سی آی اس در بازار افریقای شمالی و جنوب شرق آسیا روندی افزایشی دارد. از ماه نوامبر سال 2014 تا کنون، قیمت بیلت به بیشترین حد خود رسیده است و عرضه کننده ها نیز اعلام کرده اند که همچنان قصد پایین آوردن قیمت را ندارند.

قیمت فعلی بیلت سی آی اس 430 تا 440 دلارهرتن فوب دریای سیاه شده که 10 تا 15 دلار هر تن نسبت به اواسط جولای بالا رفته است. لازم به ذکر است که در حال حاضر بیشتر کارخانه ها به دلیل آنکه قبلا محصولات خود را پیش فروش کرده اند یا به دنبال فروش در قیمت های بالاتری هستند، پیشنهاد فروش محصولات خود را نمی دهند. . در مصر بیلت سی آی اس در 445 تا 450 دلار هر تن سی اف آر نهایی شده و قیمت های پیشنهادی به 455 دلار هر تن سی اف آر رسیده اند. در جنوب شرق آسیا نیز بازار فعال است و بیلت روسیه 460 تا 465 دلار هر تن سی اف آر می باشد که معادل 445 دلار هر تن فوب است.

 بیلت در بازار جنوب شرق آسیا اخیرا بالاتر رفته که در راستای رشد قیمت بازار داخلی چین بوده است. فیلیپین بیشترین فعالیت را دارد. قیمت فعلی بیلت وارداتی 470 تا 475 دلار هر تن سی اف آر است که 15 تا 20 دلار هر تن رشد هفتگی داشته است. بیلت روسیه و ویتنام در 460 تا 465 دلارهر تن سی اف آر نیز معامله شده است. بیلت ایران نیز به 450 تا 460 دلارهر تن سی اف آر جنوب شرق آسیا رسیده است.

شرکت حامیران استیل، دارای نمایندگی رسمی فولاد بهلر آلمان .

 
 




:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: