رونق بازار فولاد در گروی ساخت واحدهای مسکونی ‏
نوشته شده توسط : hamiransteel

در سالی که گذشت، بازار فولاد نتوانست خودرا از رکود خارج کند، و در سال جاری، رکود مسکن و توقف طرح های عمرانی به رکود صنعتی اضافه گردید و موجب شد تااین بازار همچنان در رکود به سر ببرد.

درباره همین موضوع حمید گرمابی عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: با توجه به ادامه رکود بازار فولاد کشور، در سال جاری هم به دلیل اجرایی نشدن سیاست های خروج از رکود، شاهد رکود در بازار فولاد هستیم. در شرایط فعلی فولاد سازان کشور تمایل بسیاری به صادرات محصولات خود دارند اما در این شرایط بوجود آمده باید الویت کار خود را، تامین نیاز داخل کشور قرار دهند.

 عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: با توجه به ممنوع بودن صادرات مواد خام فولادی، بازار فولاد ایران قابلیت بسیاری در بازار جهانی دارد اما به دلیل قرار گرفتتن در شرایط کنونی، برای جلوگیری از ضرر و زیان تولیدکنندگان داخلی، باید از صادرات مواد خام و اولیه جلوگیری کنیم.

حمید گرمابی با اشاره اجباری بودن اجرای سیاست های ضد رکود از سمت دولت افزود: در شرایط فعلی، صنعت ساختمان از صنایعی به حساب می آید که تاثیر به سزایی در رونق و یا رکود بازار فولاد دارد. با توجه به این موضوع، برای خارج شدن بازار فولاد از رکود، دولت باید سیاست های ضد رکودی را در بخش مسکن اعمال کند. اجرای سیاست های ضد رکود در صنعت ساختمان و فولاد، موجب تورم در این بازارها می شود، به همین دلیل دولت باید همزمان با رونق دادن به این بازارها، از تورم انها جلوگیری کند.

 وی در ادامه  عنوان کرد: با توجه به اینکه واحدهای مورد نیاز طبقه متوسط، دو میلیون واحد است، برای رونق بازار فولاد، دولت دو میلیون واحد مسکونی بسازد تا نیاز قشر متوسط جامعه برطرف شده و با رونق بازار مسکن، بازار فولاد کشور هم رونق پیدا کند.

 

 

برخی از محصولات فروش شرکت حامیران: فولاد سردکار - فولاد گرمکار - فولاد تندبر - فولاد پلاستیک - فولاد خشکه هوایی - فولاد بهلر - فولاد SPK - فولاد MO 40 - فولاد VCN 150 - فولاد 44 33 - ورق CK 45

 




:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: