تمرکز شرکت تاتا استیل بر بازار فولاد هند
نوشته شده توسط : hamiransteel

طبق آخرین گزارشی که بدست آمده، اخیرا اعلام شده است که یکی از بزرگترین شرکت های فولاد سازی بنام تاتا استیل قصد دارد تا نیازی های بازار فولاد هند را مورد توجه قرار بدهد و بیشترین تمرکز کاری خود را بر روی این بازار معطوف کند.

مدیرعامل این شرکت علت این تصمیم خود را حمایت کردن بازار فولاد از سیاست های غلط جهانی و اقتصادی بیان کرده است. به همین منظور وی قصد دارد تا بیشترین توجه و سرمایه گذاری خود را در بازار های فولاد هند قرار بدهد. مدیرعامل شرکت تاتا استیل در ارتباط با همین موضوع عنوان کرده است که اولویت کار شرکت ما، کاهش دادن میزان واردات فولاد به هند و تامین نیاز این کشور است.

ما قصد داریم تا بیشتر وقت خود را برای بازار داخلی کشور هند بگذاریم. به همین منظور، در صدد آن هستیم که به زودی در شرکت تغیراتی را اعمال کنیم تا خدمت رسانی به مصرف کنندگان، عملکرد اجرایی شرکت و ارائه محصولات افزایش یابد و با کیفیت بیشتری انجام بگیرید. لازم به ذکر است که برای رسیدن به این اهداف، برنامه ریزی های طولانی مدت و وقت زیادی لازم است که در آینده ای نه چندان دور تحقق خواهد افتاد.

اخیرا یک جلسه ای شرکت تاتا استیل به مناسب جلسه سالانه داشت که مدیرعامل این شرکت عنوان کرده است: همانطور که میدانید، در سال 2017 و 2018 میلادی میزان تقاضای فولاد در هند افزایش قابل ملاحظه ای یافت و من پیش بینی میکنم و انتظار دارم که همین روند افزایشی میزان تقاضا در بازار، همچنان در سال های آتی نیز اتفاق بیافتد. بنابراین تقاضا دارم تا سهام داران ما برای رسیدن به اهداف شرکت یاری نمایند. البته اینجانب دلیل اصلی رشد تقضا در سال های آینده را، توسعه اقتصادی کشور میدانم و امیدوارم هستم تا این رشد در دهه آینده نیز تداوم یابد.

برای عضویت در کانال تلگرام فولاد حامیران کلیک کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: